مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-04سياسي

تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری  یک چرخه سازنده می شود


سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری یک چرخه سازنده می شود، گفت: دولتمردان در این چرخه تعاملی مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرند.

- سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری یک چرخه سازنده می شود، گفت: دولتمردان در این چرخه تعاملی مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در برنامه روایت دانشجو، دانشجو این بار در قاب جامعه که ظهر امروز، دوشنبه 13 آذر در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: قدر فضای دانشجویی را بدانید.

رییس جمهور بر این باور است که تعامل مستمر دولت مردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری یک چرخه سازنده می شود و این چرخه، رشد ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه دولتمردان در این چرخه تعاملی دانشگاه و دولتمردان مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرند، گفت: دولتمردان مورد نقد جامعه نخبگانی دانشگاهیان قرار می گیرد و میزان موفقیت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: چرخه تعاملی نه تنها موجب ارزیابی دولتمردان می شود بلکه سبب می شود که دانشجویان در معرض مباحث روز قرار گیرند.

جنس دانشجو از جنس استقلال و آزادی است و به خوبی مطالب را نقد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری  یک چرخه سازنده می شود

تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه ها سبب شکل گیری  یک چرخه سازنده می شود